piątek, 23 listopada 2012

ZDJĘCIE < 3

No cześć . Ogólnie zauważyłyśmy , że ostatnio wyświetlenia nie idą w góre  . Dziennie idą 2 w góre ewentualnie 3 ,4 . Nikt nie zadaje pytań , nie komentuje . I to nas zdziwiło . Wiem ostatnio nie dodawałyśmy nic na bloga , ale miałyśmy zalatany tydzień . Postaramy się wszystko nadrobić , ale liczymy na to że skoczą wyświetlenia . ; )
No to teraz siedze sobie i się nudze i niechce mi się spać ; ) Przeglądam zdjęcia jakie mam w folderze i znalazłam tekie jedno z naszego ślubowania w 1 klasie podstawówki .Z Mikołajdem ; )  Hahahahha i to zdjęcie tu wyląduje . 
Mała będzie zła , ale tak źle nie wyszła . chciałam wstawić to z przedstwienia , ale ja tam wyglądam jak małe dziecko chociaż miałam 7 lat .;c Dobra to macie tu zdjęcie pa <3




1 komentarz:

  1. Fajne zdjęcie :3
    Zapraszam na notkę o mojej małej kuzynce:

    http://best-frieend.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Klaudiaa ♥

    OdpowiedzUsuń