środa, 28 listopada 2012

omnomnomn

no hei ;* uhuhu dziś zwariowany dzionek. Jestem naładowana pozytywnie od samego rana ;D Na J.Polskim Pani rozdała role. ohoho jestem narratorem. Matmy nie było tylko Psycholog do nas przyszła i była beeka. hmm J. Ang ooo luz bluz. Śpiewaliśmy i nic praktycznie nie robiliśmy przed 2 lekcję ;d Przyrody nie było z powodu tego, że była jakaś " Żywa Lekcja Historii ". Nie ma to jak bicie się na niej z Frydixem. Ale to już inna sprawa. Wchodźcie na mojego drugiego bloga o modzie ; http://newilook.blogspot.com/
 Cieszę się ogromnie, że znów liczba wyświetleń zaczyna rosnąć. I Komentarze także. Dziękuje ci Nicky <3 bardzo mi pomogłaś. Mam nadzieje, że będziesz naszą stałą czytelniczką ; ) 
 Tak, tak bardzo luubie moją klase. i Ciebie Whiskass także. ; )Widzę, że podobają wam się porady na tym blogu modne, bo głosowaliście więc dzisiaj także to samo co w poprzedniej ;  


1 )

2 )

3)

4 )
5 )
6 )

WIĘC KTÓRE PODOBAJĄ SIĘ NAJBARDZIEJ ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz