czwartek, 8 listopada 2012

; O



no cześć ; * dzisiaj nie byłyśmy w szkole. Mi się nie chciało , a Bułka z innych powodów.  ;c i tak dzisiaj wstałam o 11 . ;P więc się wyspałam . i dzień ogólnie taki trochę zwariowany, bo od rana mam gości . Rano był mój brat, a potem wpadła kuzynka , potem poszłam do Bułki i  tak jakoś dzień zleciał. Dopiero co wróciłam do domu . Jutro masakra, bo konkurs z Polskiego, więc kończe szkołę o 15 , a w domu będe koło 16 , i znów dzień zleci... ; c ale za to jutro piąteczek ; 3 i potem 2 dni wolnego ohoohoh jak się ciesze, bo mam dość wszystkich sprawdzianów, konkursów i kartkówek. ; c W Sobotę i Niedzielę bedziemy z Bułką nagrywać filmiki , bo mamy 50 pytan . czekamy na więcej ; *




 aaa takie stare zdjęcie ; ) z Lata .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz