sobota, 3 listopada 2012

Pierwszy Filmik

no cześć . jejejej mamy pierwszy filmik , lecz wstawie go za jakieś 30 minut, ponieważ musze zrobić male poprawki i wstawić na Youtube .  ;D strasznie się ciesze . ; )) Jeżeli chodiz o dzisiejszy dzień to muszę przyznać , że szybko mi zleciał.  WRóciłam od Buły i się odrazu polożyłam spać, byłam wykoncczona, a spac mi się chciało . zasnelam kolo 10 , a mama obudzila mnie o 14 na obiad . Trochę ogarnełam się i oglądałam tenisa, bo kompletnie nic nie bylo w Tv . Dostałam sms od Buły, że musimy nagrać ten filmik, i ze ona ma wszystko juz ogarnięte . zrobilyśmy filmik Aparatem, a dopiero teraz kapnęłam się , ze w moim laptopie mozna robic filmy. A tyle nerwów straciłyśmy, bo nie bylo miejsca gdzie mozna zrobic filmik. wkoncu zrobilysmy na dworzu, a tu sie okazuje ze ja mam taką funkcje . Masakra;c ale trudno teraz już wiemy ;) Wróciłam do domu i teraz poprawiam nasz filmik, wszystkie niedoskonałości. Wiecie on też nie będzie jakiś mega . ale postarałyśmy się i nie wyszedł źle . Mam nadzieje że kolejne wyjdą lepiej . ; )) Dobra teraz ogarne całego bloga i wszystko związane z Filmem i idę się wykąpać . Filmik dodam jak juz wszystko skończe postaram się jeszcze dziś. ; * NARKA




MAŁA ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz