niedziela, 18 listopada 2012

wohooo

no cześć ;d własnie przyjechałam z zakupów i sobie siedze i czekam na Bułkę . ;p będziemy grać w karty w tysiąca albo w taka jeszcze inna ale nie pamietam jej nazwy ;p powiem tak mamy filmik, ale nie chce on nam się załadować na Bloga niewiem czemu ;c ale postaramy sie jeszcze dzisiaj zrobic jeszcze raz i wtedy wstawić ;dd wiec wogooo ;d wczoraj cały dzień przechodziłam w Pidżamach, bo miałam takiego lenia, że kompletnie nic mi się nie chciało. jak te weekendy szybko lecą , masakra. ;c mamy zmieniony plan lekcji na jeszcze lepszy! ;p we wtorek mamy 4 pierwsze lekcje taki luz ze ooo matko; 1.WF 2. GODZ.WYCH 3. RELIGIA 4. MATEMATYKA jhahahahah ;d ooo bosz jaka bedzie beka. 2 godz z naszą panią, która jest tak stara i wogole zamotana że szkoda gadać. Moja klasa jest strasznie zwariowana i tak dalej i ostatnio na matmie mój kolega wziął kulke z papieru i żucił w nią, a ona nawet się nie kapnęła i całą lekcje chodzila z tym papierkiem ahahahhaha ;d o matko uwielbiam moją klase. <33 więc jak juz wcześniej wspomniałam dzisiaj powinien być filmik wstawiony. Trzymajcie kciuki, aby się wstawil ; DD


Macie takie nasze stare, bekowe ; *

1 komentarz: