wtorek, 11 grudnia 2012

WYOBRAŹNIA

hei, hei ; * troszkę czasu mnie tutaj nie było, jak sami widzieliście prowadziła teraz przez ten czas bloga Bułka . Jak na pewno wspominała mamy cholernie dużo do nauki kurcze referaty, Kartkówki , sprawdziany . tego jest zdecydowanie za dużo . !


Ogólnie przez ten czas , który tu nie pisałam duuużo w sumie się wydarzyło . Między innymi chłopak, u którego starałam się o wdzięki zaczął zwracać na mnie większą uwagę. Nawet mi powiedział, że mu imponuję . Więc jest czadziorek . !
U nas w trójmieście już jest dużo śniegu. Przez cały dzisiejszy dzień padał więc trochę się go uzbierało.  Dziś w szkole i na przystanku pierwsze mycia. Wszyscy są chyba już umyci tylko nie ja ! JUPI JEJ. chłopacy zbyt bardzo się mnie boją. ahahhaha ;d Jutro obiecuję wam, że zrobie zdjęcia z ;
* Julią
* Klaudią
* Grzybkiem
*  Muchą 

i może z Wiejakiem o ile się zgodzi . Jutro pokaże wam moją bandę ;DD Dzisiejszy dzień w szkole kompletnie zwariowany, a zarazem zarąbisty . Na matmie i muzyce siedziałam z Muchą, bo wywalił Bułke, powiedział , że on ze mną siedzi i koniec. teen to ma na bani. całą matme przegadaliśmy. A Bułka siedziała z Grzybem i dostali uwage, bo też gadali, ale w odróżnieniu od nas nic nie pisali, a my tak ; o .
Pomimo kłótni z koleżankami nie zamieniłabym mojej klasy na żadną inną. Jest ona najlepsza na świecie. Tylko za nimi mogę iść na koniec świata, bo są tego warci. Teraz czekam na Bułkę, bo miała wbić . 15 minut minęło lamo . !

W KOMENTARZACH MOŻECIE TEŻ OPOWIEDZIEĆ JAK MINĄŁ WAM DZIEŃ . CZEKAMY . !

                                                                                                                                                  AV.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz