wtorek, 25 grudnia 2012

Święta < 3

No hejj . Święta już nie długo się kończą . To tak jakoś szybko zleciało ,a le jestem zadowolona . Ogólnie było rodzinnie , sympatycznie , tak po porostu miło . Jestem zadowolona , z prezentów w szczególności . Dostałam wymarzony prezent , który chciałam od dawna . Lustrzankę < 3 Nie jest ona taka profesjonalna i taka wyśmienita , ale ważne że jest . Na końcu notki pokaże wam jakie robi zdjęcia . Uważam , że nie jest taka zła . A co do świąt , to Wigilie spędziłam u Wujka . Najpierw szukaliśmy gwiazdki , przyszedł Mikołaj , ponieważ mam 5 letnią kuzynkę , a potem układałam z nią puzzle i grałam w skaczące małpki z nudów . A dzisiaj w pierwszy dzień świąt pojechałam do babci , zjadłam pyszny obiad i dalej to nudziłam się , ale jakoś to zleciało i właśnie wróciłam do domu ; ) Jutro jeszcze do cioci , i to chyba by było na tyle odwiedzin . Dobra tak jak mówiłam macie tu kilka zdjęć z dzisiaj i wczoraj ; * Tylko to ostatnie jest przerobione .






9 komentarzy:

  1. zazdroszczę lustrzanki :3
    a zdjęcia śliczne ;)
    alyy-alii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że kwitnie u mnie zazdrość. ;)
    Jaki to model ? :3
    Wpadnij do nas, nowa notka.
    Czekam na komentarz od Ciebie. ;)
    best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę,licznie robi zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Lustrzanka jest dobra ;d
    Ja też w tym roku dostałam wymarzony prezent, więc również jestem zadowolona ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski blog *.* Zapraszam do mnie :*
    Obserwuje , liczę na rewanż <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnego masz bloga <3
    Oczywiście obserwuję i miło by było z Twojej strony jakbyś też zaobserwowała mojego bloga. ^^

    Mój blog: http://my-world-of-teens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń