poniedziałek, 14 stycznia 2013

Ostatnie dni ; )

No heej . Bardzo , bardzo was z góry przepraszam , że nas nie było . Ale ostatnio miałyśmy testy i ogólnie dużo nauki , by mieć dobre oceny na półrocze .Więc jeszcze raz przepraszam . Zacznę od tego co właśnie nam zajęło tyle czasu . Nauka , nauka i jeszcze raz nauka . 10 stycznia pisałyśmy testy próbne . Najgorsze było czekanie , aż nam je rozdadzą . Ale w końcu po jakiś 30 minutach , się zaczęło . Myślę , że nawet dobrze mi poszło , ale zawaliłam matme . To było jakieś dziwne . Dobra już nie zanudzam was nauką , bo sama mam jej dość , i opisze wam ostatnie kilka dni .


Piątek/Sobota .
Wtedy Mała była u mnie na nockę . Ogólnie była beka.  Hm zdjecia mam , ale nie jestem pewna czy się nadają , aby je tu dodać . Jeszcze się zastanowie . Hahah i ta myśl czy mój tata wejdzie czy nie . O taak , te dwie głupie piosenki wtedy ciągle słuchałyśmy i śpiewałyśmy .
V-UNIT - V DLA POLSKI
V-UNIT - KONIEC ŚWIATA .


Niedziela .
No to wczoraj ogólnie tylko wieczór miło spędziłam . Prawie cały dzień byłam u babci . A potem właśnie poszłam sobie do Małej. Jej nakładanie kremu ; )  Ale powiem , że jej wanna jest bardzo wygodna , przeleżałam chyba tam z 2 godziny . I jeszcze na koniec , siedzenie i gadanie o NICH <3


Poniedziałek ( dzisiaj )
Rano się wyspałam , bo na 10 do szkoły . O tak lubie prawie sie wyglebać , gdy lece z Av na Spidermena ; ) Na polskim kartkówka , nawet dobrze poszła . I na matmie ten chomik Wiejaka .  Jezu jaka ta nauczcielka jest chora . Ostatnia była taka akcja . mówie jej , że może być 170 , a ona nie że  może być tylko 168 albo więcej . Ja się dziwie , jak ona została nauczycielką . Ale pomińmy to . A po szkole , lubie zjeżdżać z górki . A potem nawalać się śnieżkami z chłopakami z klasy . Zaraz Mała do mnie wbija , bo mam wolną chatę . Więc będą odpały . A dzień udany .

To chyba na tyle . Właśnie , macie jakieś pomysły na notki ? A i czy moglibyście polecić gdzieś naszego bloga ? Z góry dziękuje ;  * A tu jakieś zdjęcia .










8 komentarzy:

  1. hah,śliczne zdj. ;3
    ja mam ferie xd
    wpadniesz do nas ?
    best-frieend.blogspot.com | zapraszam. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. śmieszne fotki! :D
    letitgo88.blogspot.com wpadnijcie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałyście nominowane do LIbster Adwards! http://letitgo88.blogspot.com/2013/01/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. macie swietnego bloga!
    little-girl-in-vans.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post i te zdjęcia ♥
    Komentujesz? Obserwujesz? Robię to samo! ;)
    julia-juuliaa.blogspot.com
    Obserwuje ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog!
    zapraszam do mnie: weronisiekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe, fajne zdjęcia i bardzo fajne miałaś te trzy dni :)
    http://w-zwierciadle--codziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. crazy girls !!
    świetny blog ! mam nadzieję, że mój też ci się spodoba i również go zaobserwujesz :P
    http://emfashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń