poniedziałek, 7 stycznia 2013

czeeść ! Tak jak wskazuje sama nazwa postu powiem parę słów o planach na ferie, ale to dopiero pod koniec. xd Dzisiaj po powrocie ze szkoły z Bułką była mała sesja, a potem ona przyszła do mnie i dokończyłyśmy. Mamy około 80 / 90 zdjęć z tego nie wszystkie wstawimy, ale większość ;d Przepraszamy za to że wstawiamy posta co ..... hmm . 5  dni ? Ale na prawdę teraz mamy najwięcej nauki. Już w czwartek są testy i od tego czasu posty powinny pojawiać się częściej . ;)
Dzisiaj jeeest czadziorkowy dzionek xd nie wiem  dlaczego ale od rana mam zaciesz. Ogólnie bardzo dobry dzień ;D Wczoraj na facebooku pisałymy w poście z Bułką o tym że jesteśmy transwestytkami xd Hahahhah ;d za dużo Ukrytej prawdy ;33 No i potem doszłyśmy, że skoro ja Piszę z chłopakiem, który mi się podoba, a jestem transwestytką, to albo jestem gej albo beseksualna ;3 Hahahaha, tak, tak dokładnie tak nam odwalalo ;) Okok już może przejdę do tematu głównego, bo doczekać się nie mogę kiedy się tym z wami podziele ;)
Może na ferie wyjeżdżam z Bułką do Belgii . !!!!1 Tak tylko my dwie i Belgia nasza. xd Oh tak się ciesze, ale w sumie nie wiadomo czy to wypali ale trzeba zawsze mieć nadzieję ; ))
A wy jakie macie plany na ferie ?
Okok, to ja was nie zanudzam tylko spadam ;3 Baaaay ;3

Macie z sesji ;D






















5 komentarzy:

  1. ja będe siedzieć u mnie w mieście, ale do koleżanek się pójdzie czy coś ^^
    śliczne fotki :*
    alyy-alii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. liczne jesteście zdjecia tez sliczne

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne zdjecia ♥
    little-girl-in-vans.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia ♥
    http://w-zwierciadle--codziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń