czwartek, 12 września 2013

JUTRO !

no hey c; Od Niedzieli cały czas myślę tylko o jednym.... KIEDY W KOŃCU BĘDZIE PIĄTEK ?!
Wyczekuje go tak mocno, bo najprawdopodobniej jadę do Nikoli <3 A tam spotkam się z Kamilem<3, hyhyhyhyhyh. Jaram się.
Kamil jest o rok starszy ode mnie. Mamy wspólną pasje, identyczne charaktery. Normalnie druga kopia mnie. Potrafimy pisać godzinami <3 Przy nim nie można się nudzić, jest taki odpalony i szalony. c; 
Muszę do jutra przynajmniej trochę wyzdrowieć, ponieważ miałam dzisiaj gorączkę i nie poszłam do szkoły. Już wczoraj się strasznie słabo czułam. Ale przynajmniej mam motywacje, by jak najszybciej wyzdrowieć. !

LECHIA GDAŃSK ! <3

A wy jakie macie pasje ? Są dziewczyny, wśród was, które kibicują klubom z ekstraklasy ?







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz